(geen extra foto's, 't was te warm!)
We have arrived @ Las Vegas and you know what they say... what happens in Vegas... stays in Vegas! :)))))))So see you in LA!! :p
(ps ik doe mijn best om morgen verslag uit te brengen van deze lange dag!)
Deel 1:Zoals beloofd... een kort verslagje van onze dag. Na vertrek uit Zion, zijn we eerst even naar Grafton gereden. Dit is een oude begraafplaats. Hier liggen amper 14 mensen begraven, voornamelijk kinderen die gestorven zijn aan difterie en scarlet fever.
Daarna zijn we naar de Walmart gereden (ondertussen één van de favoriete winkels van Margot & Matilde hihi) en vervolgens reden we door naar Valley of Fire, de naam van dit SP verwijst naar de vlammende rotsen in rood, geel, wit, ... maar voor ons deed het ook qua temperatuur zijn naam eer aan... 115°F = 46,11°C!!!!! ( Nu weten we ook alweer hoe een kieken in een heteluchtoven zich voelt! LOL). Dit was echt haast niet te verdragen, dus ipv de voorziene hikes houden we het bij ... "M&M en Philip blijven lekker in de koele auto zitten en Eva jumpt heel snel de auto in en uit om foto's te nemen". Op een bepaald moment dacht ik echt dat mijn slippers aan den asfalt zouden blijven plakken!Soit, we hebben het overleefd en onze poriën zijn ook weer gereinigd! :-)Enjoy the views!
Elephant Rock
Rainbow vista
White Domes
En daarna was het up to Las Vegas, baby!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten