(geen extra foto's)
Vandaag hebben we fietsen gehuurd bij Ron, een Nederlander die al 10 jaar in Santa Monica leeft.
We reden van Santa Monica naar Venice Beach, wandelden wat op de boardwalk en de pier, aten een gelato en zaten wat op het strand. Een relax dagje dus, ... :)
(Klik op de foto's om ze groter te maken)
(Klik op de foto's om ze groter te maken)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten