(klik op de camera om de foto's te bekijken)
Gisterenavond zijn we gaan eten bij Bonkers, een Italiaans restaurant dat op tripadvisor goeie kritieken kreeg en ... het was terecht! Super yummy!
Deze ochtend voor het eerst in de vakantie WDW (wakker door wekker). Om 6u15 zijn we uit de veren want ik boekte de vroegste tour in de Lower Antelope Canyon. Deze tour start om 8u20, maar ik kreeg gisteren een mail van de organisatie dat we er minimum 40 min op voorhand moesten zijn. Toen we omstreeks 7u30 de parking wilden oprijden stond er al een lange rij wagens te wachten. Om 7u50 kwam er dan uiteindelijk beweging in de lange rij wagens. We betaalden de Navajo permits, $8pp en vervolgens konden we doorrijden om ons in te checken voor de tour. Stipt om 8u20 beginnen we er aan, samen met onze gids Ro.
We wandelen richting ingang van de canyon, via een steile trap dalen we af in de smalle kloof. En dan... SPECTACULAIR!! Dit is niet te beschrijven, maar we proberen het met een paar foto's :)
(klik ook even op de camera bovenaan, dan krijg je nog meer moois te zien :p)
(Op de onderste foto zie je het hoofd van een Indianen opperhoofd)
Onze gids is heel behulpzaam, en toont ons geregeld mooie plekjes om te fotograferen. Op geen enkel moment worden we opgejaagd en we nemen dan ook onze tijd! We doen exact 1u over de afstand van 400m.Ro biedt ook aan om een family pic te maken... :-)
Wij zijn alvast alle 4 fan!!
We rijden naar ons hotel, want we moeten nog inladen en uitchecken. Aangezien we de dag vandaag vroeg begonnen stel ik voor om hier in Page ook nog een Antelope Canyon boattour te doen. Niet iedereen is even enthousiast, maar ... we doen het toch maar. Wat een geluk! Want het was alweer... WAUW!!
Onze camera's krijgen er niet genoeg van... zo moeder, zo dochter? LOL
De uitzichten en kleuren zijn prachtig...
Na de boottocht... nog even een Walmartje doen om nieuw proviand in te slaan en dan... op naar de volgende bestemming. We moeten nog een kleine 3u rijden tot in Monument Valley. Het is 17u45 als we er aankomen en we moeten alweer even file rijden om onze Navajo permit te betalen.
Inchecken in The View hotel en dan... genieten! Het hotel heeft zijn naam alvast niet gestolen!
Ziehier onze view vanuit de kamer...
en nu... zzzzz, goodnight!
See y'all tomorrow!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten